KLANT KENNEN
Identiteit voor Klant Kennen, de ultieme customer experienceKlant Kennen is het initiatief van Sjoerd Buitinga. Hij zet zijn obsessie voor klanttevredenheid en klantgerichtheid in om jouw organisatie beter te maken en zorgt voor hoge klanttevredenheid, sterke loyaliteit en meer verkoop.
Het uitgangspunt van het logo is de K van Klant Kennen. De K bestaat uit twee identieke vormen die elkaar overlappen. In de overlapping zit de meerwaarde van Klant Kennen. 
Om de klanttevredenheid en klantgerichtheid te optimaliseren moet een organisatie eerlijk zijn tegen zichzelf, zich in de spiegel durven aankijken. De K is daarom gespiegeld.
De kleuren uit het logo spelen een belangrijke rol in de huisstijl. Ze zijn helder, warm en activerend. De richtlijnen voor de identiteit zijn eenvoudig. Dat dwingt Klant Kennen om op heldere wijze te communiceren. To the point, zonder er om heen te draaien.
De klantbeleving van een organisatie wordt nauwkeurig onderzocht de resultaten en adviezen worden omgezet in een infographic die de informatie helder en inzichtelijk maakt.  

You may also like

Back to Top